Noul serial a companiei atrage atenția asupra poluării mediului și a impactului acesteia asupra sănătății umane. Pentru campania publicitară pentru serialul „Toxic City”, Netflix a folosit panouri publicitare neobișnuite, a căror imagine devine imposibil de văzut dacă senzorii detectează o calitate slabă a aerului, anunță compania pe rețeaua X.
Astfel, Netflix ridică una dintre cele mai presante probleme ale timpului nostru – poluarea aerului. Panourile publicitare folosesc date în timp real pentru a arăta calitatea aerului în toată țara. Dacă calitatea aerului este bună, trecătorii pot vedea un poster clar al serialului.
„Atunci când calitatea aerului este slabă, ne sacrificăm panourile pentru a le acoperi într-un nor de fum alb. Doar pentru că nu poți vedea asta nu înseamnă că nu se întâmplă”, a declarat compania într-o postare.
Această campanie evidențiază realitatea teribilă că doar pentru că oamenii nu pot vedea întotdeauna poluarea care nu înseamnă că nu afectează viețile.
Serialul „Toxic City” relatează viața a trei mame care descoperă că copiii lor s-au născut cu diverse dizabilități fizice din cauza expunerii la deșeurile toxice din orașul lor.