Startup-ul londonez Nice Rice a făcut echipă cu agenția de creație Otherway pentru a lansa o campanie vibrantă de publicitate în aer liber, care își propune să evidențieze impacturile ascunse asupra mediului ale culturii tradiționale de orez.
În Londra au apărut afișe care demonstrează vizual amprenta de carbon surprinzătoare a industriei. În imagini, orezul este prezentat în cele mai neașteptate forme: fum care iese din țevi, jeturi de la motoarele cu reacție și picături care curg din vaci. Asemenea imagini metaforice evidențiază realitatea șocantă că agricultura tradițională a orezului dăunează mai mult mediului decât industria lactatelor.
Fondatorul Nice Rice, Fergus O’Sullivan, a declarat: „Este un fapt puțin cunoscut că orezul cultivat în mod convențional produce cantități uriașe de emisii de CO2, care contribuie la încălzirea globală. Misiunea noastră este să oferim lumii orez care combină gustul deosebit cu impactul climatic scăzut. Vrem să creăm un viitor durabil pentru cea mai populară mâncare din lume.”
Jono Holt, fondatorul Otherway, a adăugat: „Când am aflat despre amploarea impactului asupra mediului al agriculturii orezului, a fost o revelație. Campania este concepută pentru a face lumină asupra acestei probleme și a oferi oamenilor o alternativă care are potențialul de a schimba categoria de alimente și modul în care sunt percepute.”
Proiectul își propune nu numai să crească gradul de conștientizare cu privire la consecințele alarmante ale culturii tradiționale de orez, dar și să încurajeze consumatorii să aleagă soluții mai ecologice. Nice Rice își propune să reimagineze abordarea produselor de zi cu zi, făcându-le parte dintr-un viitor durabil.