Declarație ONU: Planeta este pe moarte!!!!

Planeta Pământ a intrat în a șasea eră a extincției în masă din cauza poluării aerului. Astfel de date au fost publicate de Organizația Națiunilor Unite în proiectul Convenției privind diversitatea biologică.

Sursa foto: www.dol.ro

Documentul menționează că până în anul 2030, oamenii trebuie să reducă semnificativ poluarea aerului pentru a salva biodiversitatea, care a mai rezistat până în prezent. Lumea se confruntă cu extincții catastrofale ale diverselor specii de floră și faună, iar acest lucru poate duce la faptul că ecosisteme întregi vor dispărea pe planetă. O astfel de distrugere poate garanta  consecințe grave pentru supraviețuirea omenirii.

Pentru a salva planeta, populației lumii i-au mai rămas doar 10 ani. Conform rezultatelor studiului, pentru a oferi un statut protejat unei treimi din suprafața Pământului, este necesar să se reducă cel puțin jumătate din deșeurile dăunătoare în următorii 10 ani.

De asemenea, Convenția enumeră 20 de obiective pentru conservarea biodiversității Pământului și printre principalele sarcini punctate de autorii proiectului se remarcă: reducerea poluării mediului cu biocide, deșeurile din plastic, precum și introducerea tehnologiilor de dezvoltare durabilă.